wtorek, 29 czerwca 2010

Chciałam




Chciałam Tobie kropelkę szczęścia dać
każdej nocy w Twoich ramionach spać
chciałam kropelkę szczęścia od Ciebie dostać
a przyszło nam się rozstać

Chciałam uchylić Tobie trochę nieba
w mym sercu była taka potrzeba
chciałam trochę nieba od Ciebie dostać
a przyszło nam się rozstać

Chciałam Tobie kawę do łóżka podawać
kochać całym sercem niczego nie udawać
chciałam od Ciebie kawę dostać
a przyszło nam się rozstać

Chciałam otulić Ciebie miłości szalem
spalać się namiętnym żarem
chciałam od Ciebie miłości szal dostać
a przyszło nam się rozstać

Chciałam Tobie dawać chwile zapomnienia
przeżywać czar wielkiego zatracenia
chciałam od Ciebie piękne chwile dostać
a przyszło nam się rozstać

Chciałam Tobie szczery uśmiech dawać
trochę ciepła od Ciebie dostawać
chciałam od Ciebie uśmiech dostać
a przyszło nam się rozstać

Chciałam dać Tobie córkę i syna
by prawdziwa była rodzina
chciałam byś dzieci ze mną miał
wolałeś zostać sam

Chciałam spacerować z Tobą w blasku księżyca
z Tobą spędzić resztę życia
chciałam byś na wieczorne spacery mnie brał
wolałeś spacerować sam

Chciałam dać Tobie serce na dłoni
dziś ono krwawi i bardzo boli
do moich drzwi więcej nie pukaj
swojego szczęścia u innej szukaj

4 komentarze:

  1. Piękny wiersz. Halinko pozdrawiam serdecznie. Podziwiam Twego bloga. Zdjęcia działki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witajcie dziewczyny...bardzo mi miło,że zaglądacie...czytacie.Buziale.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite tego wiersza słowa....

    OdpowiedzUsuń