sobota, 5 lutego 2011

Wiosna mi się śni




Chociaż ruszam się bezustannie
to czuję się marnie
nocą nie mogę spać
rano mi trudno wstać
mam jakieś cienie pod oczami
ziewam całymi dniami
na nic nie mam ochoty
złoszczą mnie domowe roboty
fatalna za oknem pogoda
a mnie na nudę życia szkoda
może ktoś pomysł jakiś ma
bym nie chodziła ciągle zła
nie chce mi się rymować
nie che mi się haftować
na spacery też nie
bo właściwie to czuję się źle
jakaś depresja mnie toczy
tak ze mną się droczy
niech już przyjdzie wiosna
wtedy będę radosna
zazielenią się drzewa i trawy
świat zrobi się bardziej ciekawy
z ziemi wyjdą kwiatki
kolorami wypełnią rabatki
pojawią się cudne motyle
choć żyją tylko chwilę
słońce świecić dłużej będzie
jasności zaraz przybędzie
pachnące pojawią się bzy
wiosna już mi się śni.........

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz