wtorek, 7 lutego 2017

Fraszki



.Żaba i motyl

Motyl pije wodę w stawie
Przygląda się obrzydliwej żabie
Niby ładna ale cała mokra
To chyba jest żaba błotna
Ciągle w wodzie - pewnie zła
Że swą skórę mokrą ma
Żaba patrzy na motyla...
myśli sobie :-Może to jego ostatnia chwila,
bo gdy spadnie ulewny deszcz,
będzie wyglądał gorzej niż padnięty leszcz
A ja przy takiej pogodzie
Schowam się głęboko w wodzie
Gdy słońce wyjdzie ja wynurzę się
Wtedy z cud motylem nie spotkam się




Sowa i jeż

Sowa mówi do jeża:
-Nie widziałam tak brzydkiego zwierza!
Jeż zwraca się do pani:
-To sowy są do bani,
choć mam ostre kolce
prowadzę życie gorące,
a Ty nocami się drzesz
i nie wiesz sama czego chcesz





Pająk i stonoga
Mówi pająk do stonogi:
-Boże, co za piękne nogi
ale po co ci aż sto,
na sześciu czy na czterech też by się szło?!
-Co ty mówisz mój miły, to ty jesteś nieszczęśliwy,
nawet gdy dwadzieścia ze stu złamię,
to na pozostałych nieźle stanę,
ciebie zapakują wtedy w gips
i nie zrobisz już nic a nic!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz