poniedziałek, 6 września 2010

Odpowiedź na wiersz


Obiecałam miły
ale odejść musiałam
przecież wiesz dobrze
tylko Ciebie kochałam
kiedy całowałeś
w brzuchu miałam motyle
kiedy czule szeptałeś
chciałam zatrzymać te chwile
chciałam słońce uwięźić
by nie budziło nas rano
w Twoich mocnych ramionach
bezpiecznie mi się spało
dni mile spędzane
wzlotów pełne noce
serce jeszcze pamięta
z żalu goryczą trzepocze
obiecałam siebie
tak jak Ty obiecałeś
dlaczego kochany
nagle wyjechałeś
los okrutny
pokrzyżował plany
nie pozwolił mi zostać
wprowadził swoje zmiany
serce wciąż boli
dusza smutna płacze
tylko nocą w śnie
miły znowu Ciebie zobaczę....

To jest odpowiedź na wiersz.....koleżanki z netu...jej wiersz ma tytuł "Obiecałaś mi".

1 komentarz:

  1. Czytajac poczulam motyle....pewnie juz tak to jest. Ladna ilustracja.

    OdpowiedzUsuń