niedziela, 19 września 2010

Pozwól proszę.



Podaruję Ci złoty księżyc
podaruję gwiazdy błyszczące
lotem ptasim przybędę
kochać się z Tobą będę
łóżko ze stokrotek splotę
poduszki wymoszczę makami
rosę z kwiatów pozbieram
karmić Cię będę malinami
serce rozgrzeję
całując piersi Twoje
spójrz na mnie kochana
podaj mi swoje dłonie
otulę Ciebie ramionami
szeptać będę czułymi słowami
cudowny zachwyt wywołam dotykiem
muskać bedę delikatnie językiem
jak słońce latem ogrzewa
jak szumią w lesie drzewa
jak deszcz o szyby dzwoni
me serce bez Ciebie w agonii
pozwól dotykać łona
pozwól pięścić palcami
spojrzyj na mnie kochana
ściśnij mocno udami
amor na głowami przelaciał
strzałą nasze serca ugodził
pozwól proszę kochanie
bym tę noc Tobie osłodził........

Wiersz ten napisałam po przeczytaniu wiersza Tamiss
a to odpowiedź Tamiss

Namiętność mnie Twoja urzeka,
Już czuję jak serce znów bije,
Potrafisz poruszyć człowieka,
Dopiero wiem teraz, ze żyję,
Jak długo w tej magii wytrwamy,
Te słodkie maliny….mój Boże…
Zaciskam tak mocno udami,
Ty wejść mi do raju pomożesz.....
Niech tulą mnie silne ramiona,
Tak wiele dla ciebie dziś znaczę,
Niech cała z rozkoszy znów konam,
By w oczy twe jeszcze popatrzeć,
Spić z ust cały nektar rozkoszy,
Zachłysnąć się twoim dotykiem
Niech nic takiej chwili nie spłoszy
Tak cudnie mnie pieścisz językiem,
Już więcej kochanie nie zniosę,
Gdy czule mi szepczesz do ucha,
Bądź ze mną tu zawsze….tak proszę,
Już zawsze tych słów pragnę słuchać,
Niech Amor ten przy nas zostanie,
Niech gwiazdy nas srebrem oprószą,
Niech księżyc zaświeci dziś dla mnie,
Te sny przecież spełnić się muszą....
20.09.1020.TJ.

1 komentarz: